Από το Blogger.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΧΩΣ: "Υπόγειο" (Αυλαία, 23-26/9), "Προσωπική συμφωνία" (Κολοσσαίον, 25/9-6/10), "Ρένα" (Αριστοτέλειον, 27/9-6/10), "Οθέλλος" (Αμαλία, 2-13/10), "Οι 12 ένορκοι" (Αθήναιον, 4-5/10)

ΣΚΗΝΟΒΑΣΙΕΣ -- Συνέντευξη: Λάμπρος Φισφής

Leave a Comment

(14-5-2017)

Με αφορμή το Athens Comedy Festival (19-21 Μαΐου, Gazarte) η Κατερίνα Πεσταματζόγλου συνομιλεί με τον Λάμπρο Φισφή.


-Έχοντας τελειώσει το Τ.Ε.Ι. Εμπορίας και Διαφήμισης, πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με το Stand Up Comedy; 

To ήθελα πριν αποφασίσω να πάω στο Τ.Ε.Ι. Το Τ.Ε.Ι. ήταν απλά κάτι που έκανα όπως λένε οι γονείς για να έχω μια καβάτζα. Η αλήθεια είναι ότι δεν υπήρχε περίπτωση να ακολουθήσω αυτό τον δρόμο για αυτό ποτέ δεν έχω πάει να πάρω και το πτυχίο μου.

˜-Μέχρι σήμερα, ποια θεωρείς την κορυφαία στιγμή στην καριέρα σου;

Δεν κατατάσσω τα πράγματα έτσι. Η δουλειά μου είναι να κάνω τον κόσμο να γελάει κάθε μέρα στις παραστάσεις. Κάθε παράσταση είναι ξεχωριστή και διαφορετική και εξίσου σημαντική και κορυφαία.

-Σε έχει απογοητεύσει κάτι τόσο πολύ ώστε να σκεφτείς να παρατήσεις το Stand Up; 

Η αρχή ήταν πολύ δύσκολη και σε κάθε παράσταση πέρναγε η σκέψη από το μυαλό μου. Αλλά αυτό συμβαίνει νομίζω σε όλους όσους ξεκινάνε το stand up comedy. To θέμα είναι να επιμείνεις.

-Το Stand Up έχει καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια στην ελληνική σκηνή. Πώς βλέπεις την εξέλιξή του στο μέλλον; 

Ελπίζω να συνεχίσουμε όλοι οι κωμικοί να το χτίζουμε σωστά και να κερδίζουμε όλο και περισσότερο κοινό. Προς το παρόν η ετήσια αύξηση του stand up comedy είναι πολύ μεγάλη το οποίο είναι καλό και όλο και περισσότερος κόσμος το εμπιστεύεται για την διασκέδασή του.

-Ποια είναι η θεματολογία των κειμένων σου; 

Ασχολούμαι με απλά καθημερινά θέματα. Από λεπτομέρειες όπως οι οικολογικές λάμπες και το πόση ώρα παίρνει για να μπεις στη θάλασσα μέχρι τις δυσκολίες της γέννας και τον φόβο των περιστεριών. 

-Ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείς για να γράψεις ένα κείμενο; 


Αρχικά βρίσκεις κάτι που πιστεύεις ότι έχει μια κωμική δυνατότητα. Στο τέλος το δοκιμάζεις στο κοινό. Ανάμεσα σε αυτά τα δύο υπάρχουν πάρα πολλά άλλα πράγματα.

-Το πιο αστείο πράγμα που σου έχει τύχει την ώρα που παίζεις; Κάποιο ευτράπελο ενδεχομένως;

Η κάθε παράσταση είναι ιδιαίτερη λόγο της σχέσης που αναπτύσσεται εκείνη την βραδιά. Και ότι γίνεται έχει αξία για αυτούς που βρίσκονται εκεί εκείνη τη βραδιά. Οτιδήποτε αστείο που συμβαίνει όταν το λες μετά σε κάποιον που δεν ήταν εκεί συνήθως δεν το βρίσκει και τόσο αστείο.

-Πώς νιώθεις όταν ένα αστείο, που το θεωρούσες πολύ καλό, στην πράξη δε λειτουργεί και το κοινό δε γελά; 

Παλιά απογοητευόμουν. Τώρα παλεύω να βρω τι μπορεί να φταίει για να το διορθώσω. Αν δοκιμάσω τα πάντα και πάλι δεν δουλεύει τότε το παίρνω απόφαση και προχωράω. Είναι μεγάλο μέρος της δουλειάς το να πετάς πράγματα που νόμιζες ότι είναι αστεία. Ο κριτής είναι το κοινό.

-Πώς θα περιέγραφες με σύντομο κωμικό τρόπο την πολιτική σκηνή της Ελλάδας σε σχέση με την παγκόσμια;

Χα, χα μου αρέσει που έβαλες και την λέξη "σύντομο". Η ερώτηση κάλλιστα θα μπορούσε να είναι θέμα διδακτορικού. Η αλήθεια είναι ότι δεν ασχολούμαι κωμικά με την πολιτική. Δεν είναι το είδος χιούμορ που με τραβάει.

-Η πεντάδα των αγαπημένων σου κωμικών;

Woody Allen, Jerry Seinfeld, Mitch Hedberg, Louis Ck, Michael Macintyre.

-Πες μας ένα πράγμα που σε κάνει χαρούμενο, ένα που σε θυμώνει κι ένα που βαριέσαι αφόρητα.

O ύπνος, τα πάντα, το να μου λένε άνθρωποι τα όνειρά τους.

-3 πλεονεκτήματα και 3 μειονεκτήματά σου.

Αυτές οι ερωτήσεις που είναι πάντα στις συνεντεύξεις για δουλειά είναι και ένας βασικός λόγος που δεν ασχολήθηκα με το αντικείμενο των σπουδών μου.

-Περιέγραψε τα 5 λεπτά πριν βγεις στη σκηνή. Τι κάνεις και πώς νιώθεις; 

Φέτος ήμουν στο θέατρο Ακροπόλ που έχει ένα τεράστιο χώρο παρασκηνίων. Οπότε συνήθως εξερευνούσα τα πάντα. Αλλιώς συνήθως πίνω λίγο καφέ και προσπαθώ να δω τι κόσμος είναι μέσα στην αίθουσα για να αποφασίσω και τι θα τους πω για να καταφέρω να τους κάνω να γελάσουν.

-Τι θα παρουσιάσεις στο Athens Comedy Festival; 

Πάρα πολλά πράγματα. Θα παρουσιάσω ένα Best Οf όλων μου των κειμένων από την μέχρι τώρα πορεία μου. Θα είμαι στην αυτοσχεδιαστική παράσταση "Κωμικό Μπουμ". Θα δοκιμάσουμε την εκπομπή "Big Talk" που κάνουμε στο Netwix μπροστά σε ζωντανό κοινό. Θα είμαι σε μια παράσταση για την αγάπη που θα γίνει στα αγγλικά μαζί με έναν ξένο καλεσμένο τον Rod Ben Zeev. Και φυσικά ως οργανωτής θα τρέχω παντού για να είμαι σίγουρος ότι όλα πάνε καλά.

-Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;

Εκτός από το φεστιβάλ κωμωδίας θα είμαι και στο Bob Theater Festival και στο Φεστιβάλ Αθηνών. Ενώ για του χρόνου ετοιμάζουμε ένα θεατρικό comedy show για το θέατρο Βέμπο που ακόμα δεν ξέρω πως να το περιγράψω.






Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 comments: